HTML

Új tagokkal bővült Műhelyünk...négy, a felnőttképzés és kultúra iránt elkötelezett andragógus hallgató csatlakozott és egyben váltotta a régi tagokat. Mivel ezek a hallgatók vagy már korábban, vagy az idei évben elhagyják az intézményt, így a szakmai műhelyhez való kötődésük is szakadozottá válik.

Sok szeretettel köszöntjük tehát:

Kézdi Irént, aki 2. éves (BA-s) andragógus hallgató. Érdeklődési köre a színház, a film és a könyvek köré helyeződik.
Mottója: „Élménygyűjtő vagyok. Szabadidőmben a barátaimmal, ismerőseimmel kultúra morzsákat csipegetek. Nincs kedvenc műfajom, szerintem mindegyik tud szórakoztatni, gondolkodtatni, közölni.”


Somlai Viktória Anitát, aki  2. éves (BA-s) andragógus hallgató.  Érdeklődési köre: a fotózás, az olvasás és a társas kapcsolatok köré helyeződik.
Belépési mottó: „Egy szombathelyi Waldorf-iskola titkárnője vagyok. Érdekel a hagyományőrzés és a kultúra, szeretek olvasni (kedvenceim a Vavyan Fable könyvek ) valamint moziba járni, s ezekről kritikákat olvasni. Azért választottam az andragógia szakot, mert felnőtteknek szeretnék lehetőséget nyújtani a képességeik fejlesztésére, segíteni szeretnék hiányosságaik pótlásában valamint közvetíteni feléjük a felnőttek oktatásának fontosságát. Remélem a diplomaszerzés után lehetőségem lesz ezek megvalósítására.”


Tarpai Szilviát, aki 2. éves (BA-s) andragógus hallgató. Érdeklődési köre a film és a mozi intézménye köre fókuszálódik.
A csatlakozás miértjére a válasza: „Nagyon szeretem, és különösen fontosak számomra a filmek, melyek lehetnek európai, indiai, japán, kínai, magyar, illetve akár a hollywoodi filmdömping termékei. Egy fontos szempont létezik, hogy hasson rám, váltson ki valamilyen érzelmet, nevettessen meg vagy gondolkodtasson el. A lényeg a sztori! Ezeket a filmeket elsősorban, ha lehet, az ART hálózat valamelyik budapesti mozijában nézem meg. Ha olyan alkotásról van szó, amit ezekben a mozikban nem érek el, akkor jöhetnek a multiplexek. Nem vagyok multiplex ellenes, csak szívesebben megyek az Urániába vagy a Puskinba!”


Truczka Enikőt, aki 2. éves (BA-s) andragógus hallgató. Érdeklődési köre a zene és a pszichológia területét érinti.
Magáról így gondolkodik: „Másoddiplomának - kétgyerekes anyaként - azért választottam ezt a szakot, mert mióta megszülettek a lányaim, megtanultam a másokkal való hatékony együttműködést. Azóta gyakorolom a toleranciát, az empátiát nap mint nap. A főiskola megadja a szakmai tudást, én adom az emberi oldalt, így remélem, hogy jó felnőttképzési szakember válik belőlem.”

Hát kezdjük újra a szakmai és érdemi munkát - együtt!

Én a magam részéről nagyon örülök!                                                        

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tarsadalomkincsei.blog.hu/api/trackback/id/tr667270553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása